Gwarancje producentów
Gwarancje producentów
Na stronie znajdują się wszystkie gwarancje na produkty nimi objęte, które są posegregowane alfabetycznie według nazw marek producentów. Aby upewnić się czy dany produkt objęty jest gwarancją prosimy o sprawdzenie jego opisu na stronie sklepu.
Poniżej listy gwarancji znajduje się wyciąg z punktu VII regulaminiu.
Lista gwarancji:
- 4Baby
- Abakus Baby
- ANTAR
- ASTON
- BabyOno
- BabyOno_chodzik
- BabyOno_krzesełko do karmienia
- BabyOno_laktator ręczny Naturel
- BabyOno_laktator Sensi
- BabyOno_niania dwustronna komunikacja
- BabyOno_niania elektroniczna
- BabyOno_niania z czujnikiem ruchu
- BabyOno_niania z pozytywką i lampką
- BabyOno_Podgrzewacz
- BabyOno_podgrzewacz elektroniczny do butelek
- BabyOno_podgrzewacz elektryczny
- BabyOno_podgrzewacz samochodowy
- BabyOno_termometr elektroniczny
- BabyOno_termometr z miękką końcówką
- BabyOno_waga
- BabyOno_woreczki do pokarmu
- BabyOno_łóżeczko turystyczne
- Bentley Organic
- Beurer
- Braun
- Brother Max
- Canpol
- Chicco
- Coto Baby
- Crane
- Dr. Reiner
- Ecolab
- Ecolab-Incidin-Oxyfoam-Oxywipe-ulotka-producenta
- Ecolab-Incidin-oxyfoamS-OxywipeS-ulotka-producenta
- Incidin OxyFoam S - Neonatologia
- Incidin OxyWipe S - Neonatologia
- incidin-foam_opinia-imid_do-24.01.2014
- Opinia IMiDz_Incidin Liquid Spray_ważna do 31.08.2018
- Seraman sensitive foam - Opinia kliniczna IMiDz Warszawa ważna do 23.12.2018
- Electro-line
- Glucomaxx
- Halcamp
- iXell
- Kardioline
- Lansinoh
- Lovi
- MDH
- Medel
- Medela
- Medilab
- Medilab-Ahd-1000-ulotka-producenta1
- Medilab-Aniosept-activ-ulotka-producenta
- Medilab-Aniosgel-85ulotka-producenta1
- Medilab-Aniospray-quick-ulotka-producenta
- Medilab-Aniosyme-dd1-ulotka-producenta
- Medilab-Anioxspray-ulotka-producenta
- Medilab-Chlor-clean-ulotka-producenta
- Medilab-Haz-tabs-ulotka-producenta
- Medilab-Lysoformin-plus-schaum-ulotka-producenta
- Medilab-Mediwax-ulotka-producenta
- Medilab-Mediwipes-plus-ulotka-producenta1
- Medilab-Mediwipes-ultoka-producenta1
- Medilab-Sterisol-liquid-soap-ulotka-producenta1
- Medilab-Sterisol-shower-soap-ulotka-producenta1
- Medilab-Sterisol-soap-ultra_mild-ulotka-producenta1
- Medilab-Trichlorol-ulotka-producenta
- Plan higieny - przedszkole_04.2017_AKTUALNY
- Plan Higieny_ Żłobki i Przedszkola_ 17062014_ finał
- MesMed
- Microlife
- MIKIRad
- Neuron
- NUK
- Nuvita
- Oillan
- OMEGA
- Omron
- Pani Teresa
- Philips AVENT
- Portica
- Reha Fund
- Rehafund_balkonik z kulką
- Rehafund_chwytak
- Rehafund_kołnierz Schantza
- Rehafund_krzeslo_wyciecie_U
- Rehafund_krzesło ze zdejmowanym oparciem
- Rehafund_miska do włosów
- Rehafund_ortopedia
- Rehafund_poduszka Super
- Rehafund_poduszka ViscoFlote
- Rehafund_rehabilitacja kończyn górnych
- Rehafund_rotor
- Rehafund_trójnóg
- Rehafund_uchwyt łazienkowy
- Rehafund_ławeczka
- Romer
- Rossmax
- Sanity
- Schulke
- Sollux
- Switel
- Timago
- Tommee Tippee
- TOPCOM
- VISIOMED
- VisiomedBuddy
Wyciąg z regulaminu:
"VII. Postępowanie reklamacyjne.
1. W przypadku ujawnienia się wady Towaru Klient może wedle swego uznania skorzystać bądź to z gwarancji producenta lub w przypadku gdy towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827). oraz kodeksu cywilnego.
2. W przypadku skorzystania z uprawnień z gwarancji reklamację kierować należy do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. W przypadku korzystania z uprawnień instytucji niezgodności towaru konsumenckiego z umową na podstawie z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827) oraz kodeksu cywilnego Klient powinien złożyć reklamację Sprzedawcy.
3. Reklamacja winna być złożona na piśmie lub drogą elektroniczną na adres: sklep@blizejciebie.pl i określać dane Klienta, jego adres, numer Zamówienia oraz opis stwierdzonej niegodności Towaru z umową.
4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 21 dni licząc od dnia jej otrzymania, udzielając odpowiedzi na piśmie lub drogą elektroniczną.
5. Do reklamacji Towaru kupionego na podstawie niniejszego regulaminu zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego.
6. Przy odbiorze przesyłki zawierającej Towar w momencie odbioru klient powinien zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności Towaru, niezgodności towaru z Zamówieniem Klient zobowiązany jest do powiadomienia o tym Sprzedawcy."