Co nowego?
- Dostęp do historii zakupów
- Możliwość samodzielnego pobierania faktur w formacie PDF
- Dostęp do statusów przesyłki online - zawsze wiesz gdzie jest Twoja paczka.
Nowy intuicyjny układ kategorii, dzięki czemu jeszcze szybciej znajdziesz interesujący Cię produkt. Produkty podzielone zostały według grup:
www.blizejciebie.pl | senior.blizejciebie.pl |
Pieluchy i przewijanie | Pieluchomajtki, wkładki, podkłady |
Kosmetyki dla dzieci | Kosmetyki i pielęgnacja |
Karmienie dziecka | Materiały opatrunkowe |
Urządzenia i akcesoria dla dzieci | Pomoce codzienne i rehabilitacja |
Ciąża i macierzyństwo | Rękawiczki, dezynfekcja, akcesoria medyczne |
Drogeria | Urządzenia elektroniczne |
Wszystkie warianty produktu na jednej stronie, dzięki czemu nie trzeba wchodzić w karty dziesiątek produktów aby zamówić więcej wariantów danego produktu.
Z poziomu karty produktu możesz także zamówić powiadomienie o dostępności produktów, których aktualnie brakuje na naszym magazynie. Dzięki temu zostaniesz informcję jak tylko produkty znajdą się ponownie w sprzedaży.
Wygodne zakupy z urządzenia mobilnego. Zastosowaliśmy wiele funkcjonalności, tak aby poruszanie się po sklepie i składanie zamówień przez urządzenia mobilne było łatwe, intuicyjne i przyjemne.
Szybkie ponawianie zamówień, dzięki jednemu przyciskowi w historii swoich zamówień.
Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, i klikniesz w przycisk przy odpowiednim zamówieniu a produkty znajdą się w twoim koszyku.
FAQ - Najczęściej zadawane pytania:
1. Dlaczego strona wygląda inaczej?
Zmiana związana jest z częstymi pytaniami i prośbami wielu naszych klientów, którzy zgłaszali trudności w poruszaniu się na starej stronie. Postanowiliśmy zatem maksymalnie uprościć zarówno sam wygląd, jak i ilość kategorii, by były one czytelne nawet dla osoby, która nie zna dobrze naszych wyrobów. Dodatkowym ułatwieniem jest także wyszukiwarka z podpowiedziami oraz filtry.
2. Jakie ułatwienia zakupowe pojawiły się na stronie produktu?
Wiemy, że nasi klienci niejednokrotnie kupują ten sam produkt w wielu wariantach – rozmiarach czy ilościach sztuk w opakowaniu. Poprzednio wykonanie tego typu działania było bardziej pracochłonne, gdyż wymagało wyszukiwania każdego produktu z osobna na wielu podstronach danej kategorii. W tej chwili wystarczy skorzystać z tabeli wariantów dostępnej na stronie produktu i dodać odpowiednie wartości do koszyka.
3. Czy muszę zakładać kontro, by zrobić u was zakupy?
Nie, zakładanie konta nie jest już konieczne w naszym sklepie. Będzie to z pewnością bardziej korzystne dla osób, które planują wyłączne pojedynczy zakup. Jednak założenie konta jest bardzo krótka procedurą, która nie wiąże się z żadnym potwierdzaniem danych czy czekaniem na link aktywacyjny. Wystarczy wpisać podstawowe informacje i korzystać z naszego sklepu.
4. Czy mogę ponowić swoje zamówienie?
W odpowiedzi na pytania i prośby wielu naszych klientów, nowa strona BlizejCiebie.pl umożliwia ponawianie zamówień. To ułatwienie dla tych osób, które cyklicznie zamawiają te same produkty, a nie chcą tracić czasu na ponowne dodawanie wszystkiego do koszyka. By ponowić zamówienie wystarczy wejść w zakładkę „Moje konto” (w prawym górnym rogu), wybrać „Moje zamówienia i faktury”, a następnie przy wybranym zamówieniu wybrać opcję „Ponów zamówienie”.
5. Czy BlizejCiebie.pl jest dostępny także w wersji mobilnej?
Tak, nasza nowa strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych, dlatego korzystanie z niej poprzez smartphone czy tablet nie będzie sprawiać żadnych problemów. Nowy wygląd strony i jej responsywność idą ze sobą w parze, by jak najbardziej ułatwić naszym klientom korzystanie z BlizejCiebie.pl