Chusteczki higieniczne Bella Baby Happy, dwukolorowe

rating 5/5 (104)
Chusteczki higieniczne Bella Baby Happy, dwukolorowe
Marka:

Chusteczki Happy to tradycyjne chusteczki higieniczne w dwukolorowej formie. Wykonane zostały z delikatnej bibuły, która nie podraznia delikatnej i wrażliwej skóry wokół nosa. Dodatkowym atutem są walory zapachowe.

Zapach
  • BB-042-U080-005
Ilość sztuk

Cena za 1 opak.
z VAT 23%

rabat 1,98 zł

5,69 zł

3,71 zł

Cena od 24 opak.
z VAT 23%

3,65 zł
Zapach
  • BB-042-U080-005
Ilość sztuk

Cena za 1 opak.

3,71 zł

Cena od 24 opak.

3,65 zł

Produkt niedostępny
Koszt dostawy
Dodaj do listy zakupowej
Zapewniamy elastyczny wybór sposobów dostawy i płatności!

Dodatkowe promocje

  • Zamówienia powyżej 59 zł dostarczamy za DARMO!
Najczęściej kupowane z tym produktem

Chusteczki uniwersalne dwukolorowe Happy


Chusteczki uniwersalne dla dzieci Happy: dwuwarstwowe i dwukolorowe. Wykonane z delikatnej bibuły, nie podrażniają wrażliwej skóry dziecka.


Pudełko podzielone zostało na dwie komory, dzięki czemu za każdym razem możesz wyjąć inny kolor chusteczki.


Kolorowe pudełka z ciekawymi nadrukami przyciągają uwagę malucha.


Opakowanie: 80 szt.

BB-042-U080-005
Chusteczki
Pachnące
Uniwersalne
2
Kartonik
80 szt.

Dodaj opinię

rating 5 / 5

Delikatne nie drażnią małych nosków. Ciekawy design zachęca dziecko do korzystania z chusteczek samodzielne.

rating 5 / 5

Delikatne nie drażnią małych nosków. Ciekawy design zachęca dziecko do korzystania z chusteczek samodzielne.

rating 5 / 5

Chusteczki miękkie, pięknie pachną, zapakowane w estetyczne pudełko, dzieci je uwielbiają. Świetny produkt.

rating 5 / 5

Jak wszystkie chusteczki serii-miekkie i ładnie pachnące, świetne opakowanie, super pomysł z kolorami.

rating 5 / 5

intensywnie pachną brzoskwinią, są cienkie ale fajny pomysł w jednym opakowaniu 2 kolory, polecam

rating 5 / 5

mogły by być nieco grubsze to i funkcjonalniejsze i bardziej ekonomiczne, ale ok :)

rating 5 / 5

Bardzo ładny zapach, zabawne kolorowe opakowanie, które z resztą ma poręczny rozmiar :-)

rating 5 / 5

Bardzo ladnie sie prezentują, chusteczki tez są super, fajnie sie je wyciaga, polecam.

rating 5 / 5

Fajne chusteczki, ciekawy pomysł, ładne opakowanie, dzieic lubią misie koala.

rating 5 / 5

Bardzo ładny zapach, opakowanie poręczne i atrakcyjne również dla dzieci :-)

rating 5 / 5

Produkt spełnił oczekiwania, jestem bardzo zadowolony z zakupu, dobra cena!

rating 5 / 5

Bardzo ładny zapach, opakowanie poręczne i ciekawe również dla dzieci :-)

rating 5 / 5

Bardzo ładnie pachną, ale są cienkie i nie zawsze dobrze sie wyciągają

rating 5 / 5

Kolorowe chusteczki o delikatnym zapachu zadowolą każde dziecko.

rating 5 / 5

Cudowne, mieciutkie i super pachna. Przy maluchu sprawdzaja sie na medal.

rating 5 / 5

Chusteczki na 5+. Opakowanie zachęca maluchy do korzystania z chusteczek.

rating 5 / 5

Chusteczki zapachowe szczególnie dla tych co mają zawsze katar. Polecam

rating 5 / 5

Bardzo fajne i ładne pudełeczko, chusteczki pięknie pachną. Polecam:)

rating 5 / 5

Chusteczki jak chusteczki, fajne dla dzieci bo są kolorowe i pachną :)

rating 5 / 5

lekko zapachowe, ale sympatyczne dla oka w monokolorystycznej łazience

rating 5 / 5

Świetny zapach (bardzo mocny), ciekawa konstrukcja opakowania POLECAM

rating 5 / 5

Świetny zapach (bardzo mocny), ciekawa konstrukcja opakowania POLECAM

rating 5 / 5

Miękkie i delikatne dla noska, piękny malinowy zapach, polecam!

rating 5 / 5

Miękkie i delikatne dla noska, piękny malinowy zapach, polecam!

rating 5 / 5

Przyjemne chusteczki, dobra jakość, cena atrakcyjna :) Polecam!

rating 5 / 5

piękne pudełko,, fajny pomysł, chusteczki delikatne i miękie

rating 5 / 5

Oryginalne opakowanie, niedrogie, polskie chusteczki, polecam.

rating 5 / 5

Oryginalne opakowanie, niedrogie, polskie chusteczki, polecam

rating 5 / 5

Są miekkie i przyjemne w dotyku i ładnie pachną. Polecam

rating 5 / 5

lagodne ladnie wygladaja i mily zapach...wytrzymale.polecam

rating 5 / 5

Genialne ! Moja córeczka bardzo chętnie po nie sięga :)

rating 5 / 5

polecam..... na katar każde chusteczki są dobre

rating 5 / 5

Rewelacyjne, bardzo dobra jakość. Szczerze polecam.

rating 5 / 5

fajne, żałuję ze nie kupiłam kilku paczek od razu

rating 5 / 5

Kolorowe chusteczki dla dzieci lubiących wyzwania.

rating 5 / 5

pięknie pachną,trafily do dzieci do przedszkola

rating 5 / 5

Oryginalne opakowanie, miły i intensywny zapach

rating 5 / 5

Wspaniałe chusteczki,oby było więcej zapachów

rating 5 / 5

Fajne chusteczki dla dzieci jak i dla dorosłych

rating 5 / 5

Świetnie pachną, są wytrzymałe i delikatne.

rating 5 / 5

Pięknie pachną, moja Córeczka je uwielbia!

rating 5 / 5

Bardzo fajny produkt, zwłaszcza dla dzieci.

rating 5 / 5

Polecam - produkt zgodny z oczekiwaniami.

rating 5 / 5

Pozytywnie, jakość świetna, polecam.

rating 5 / 5

Pozytywnie, jakość świetna, polecam.

rating 5 / 5

Pozytywnie, jakość świetna, polecam.

rating 5 / 5

Pozytywnie, jakość świetna, polecam.

rating 5 / 5

Bardzo miękkie świetny zapach polecam

rating 5 / 5

Rewelacja! Spełniają swoją rolę!

rating 5 / 5

Gorąco polecam zakupy w tym sklepie!

rating 5 / 5

Gorąco polecam zakupy w tym sklepie!

rating 5 / 5

Polecam miękkie i przyjemny zapach

rating 5 / 5

Super bardzo mięciutkie i pachnące

rating 5 / 5

Zapach ładny. Nie jest intensywny

rating 5 / 5

Polecam, mają intensywny zapach

rating 5 / 5

super miękkie , ładnie pachną